בש"ס חיפה זועמים: "עיריית חיפה ופרוש התעלמו מהמוסדות הספרדיים"

סגן השר לא אמור לייצג את כל ילדי ישראל?!, הם תוהים, "מדוע סיור מקיף בעיר מתקיים ללא שמוסדות ילדינו נכללים בו?!
איתי גדסי No Comments on בש"ס חיפה זועמים: "עיריית חיפה ופרוש התעלמו מהמוסדות הספרדיים"

סיור מקצועי של סגן שר החינוך חבר הכנסת מאיר פרוש בעיר חיפה, מעורר את זעמם של נציגי סיעת ש"ס המקומית. לדבריהם, אל פמליית השר התלוו נציגי העירייה האשכנזים ואף הסיור נערך במוסדות אלו בלבד

סגן השר לא אמור לייצג את כל ילדי ישראל?!, הם תוהים, "מדוע סיור מקיף בעיר מתקיים ללא שמוסדות ילדינו נכללים בו?!
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סיור מקצועי של סגן שר החינוך חבר הכנסת מאיר פרוש בעיר חיפה, מעורר את זעמם של נציגי סיעת ש"ס המקומית. לדבריהם, אל פמליית השר התלוו נציגי העירייה האשכנזים ואף הסיור נערך במוסדות אלו בלבד.

"למרות שאנחנו חברים בסיעה משותפת בעירייה, רק הנציג האשכנזי הוזמן לסיור", אומרים גורמים בש"ס העירונית. לדבריהם, העסקונה הש"סניקית בעיר כלל לא יודעה על הביקור.

זעמם מתעצם שבעתיים נוכח מה שהם רואים כקיפוח רב שנים, בתלמודי התורה של התנועה בעיר. "סגן השר לא אמור לייצג את כל ילדי ישראל?!, הם תוהים, "מדוע סיור מקיף בעיר מתקיים ללא שמוסדות ילדינו נכללים בו?!".

גורמים בסביבתו של פרוש דחו את הטענות על הסף וטענו להתנכלות שאין בינה לבין המציאות כל קשר. לדבריהם, ח"כ פרוש מסייר באורח קבע בבתי ספר ספרדיים כאשכנזיים, וכי על מנת להספיק לקיים ביקורי עומק, נבחרים רשימת מוסדות קטנה, כשבהמשך הם צפויים להגיע להמשך הביקורים. לטענתם, בעוד שבועיים מיועד לסגן השר ביקור נוסף.

גם ביקור פרוש בת"ת 'תורת אמת' בו לומדים ילדים מכל הזרמים בעיר, משמש על ידם כהוכחה ניצחת לבדייה שמנסים גורמים עלומים לטפול לשמו של סגן שר החינוך.



0 תגובות